Vedno na voljo!
Ker se zavedamo, da zadovoljna stranka ponovi nakup in, da se stranke pred samim nakupom vedno bolj informirajo o aktualni ponudbi s svojega interesnega področja, zato vsaki stranki skušamo nameniti dovolj časa.
Čeprav stranke še vedno najbolj uporabljajo telefonsko podporo produktom oz. storitvam, tako v primeru pridobivanja informacij kot tudi podajanja naročil ali reklamacij, pa se v zadnjih letih uporabniki obračajo na podjetja tudi preko drugih kanalov, predvsem spleta in e-pošte.
Kadarkoli boste potrebovali strokovno pomoč, ali pa samo majhen nasvet o nakupu izdelka, vam bomo vedno priskočili na pomoč. Tako bodo vaša vprašanja in težave odpravljene v najkrajšem možnem času.
Vsakemu partnerju se posvečamo individualno, zato bo vsak vaš problem deležen optimalne rešitve, prilagojene prav vašemu problemu in vašim vprašanjem.
Kam se obrniti glede nasveta o nakupu?
Pokličite nas:
T: 02 292 77 90
Pišite nam:
Na voljo smo vam od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00 uro.
Kam se obrniti glede servisa?
Pokličite nas:
T: 041 341 949
Pišite nam:
Na voljo smo vam od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00 uro.